2012-2013 De Telegraaf trakteert (genomineerd voor SAN Accent)
Doelstelling: De Telegraaf is met dagelijks meer dan 2 miljoen lezers de grootste krant van Nederland. Om dit marktleiderschap te behouden is het de doelstelling om uitstroom te beperken. Vanuit een loyaliteitscampagne, zijn samenwerkingen aangegaan met typisch Nederlandse partners en speciale aanbiedingen samengesteld die alleen abonnees konden verzilveren.
Doelgroep: Abonnees.
Strategie/Concept: Binnen het centrale idee ‘De Telegraaf trakteert’ gaf De Telegraaf iedere twee weken een exclusief aanbod aan haar abonnees. Binnen een consistent campagnebeeld, het cadeau verpakt in de krant, werden de cadeaus aangekondigd in print, online en outdoor. Gevolg: resultaten die regelmatig meer dan 100.000 respons opleverden. De tevredenheid van onze abonnees werd substantieel verhoogd en de uitstroom verlaagd. Campagne wordt vervolgd in 2013!
Media- en middelenstrategie: Print, outdoor, radio, e-mail en online.