Introductie VNDG

Go to market De Telegraaf VNDG – het nieuwe online video platform van De Telegraaf.

Omschrijving: Telegraaf VNDG is een OTT video kanaal waar iedere Nederlander een video snack kan gebruiken. Korte video van 5 tot maximaal 10 minuten. Op het gebied van Nieuws, Sport en Entertainment.
Paul Jansen (hoofdredacteur De Telegraaf): “TV maar dan anders.” 

Doelstelling: lanceren Telegraaf VNDG.

Doelgroep: De Telegraaf lezer, zowel de krant lezers als wel de online lezers.

Strategie/Concept:

Kennis: Start met advertentie introductiecampagne ondersteund met een “what is it & how to use” folder van 8 pagina’s.
Houding: Vervolgd door een lay in in de krant (8 krantenpagina’s in het hart van de krant), met insigts over de programma’s.
Gedrag:  Een advertentiecampagne met specifieke programma teasers.

De gehele campagne is op elk onderdeel ondersteund door online, print, radio en TV.

Media- en middelenstrategie:
In de basis is VNDG volledig gestart met owned media. Telegraaf krant, VROUW Magazine, Prive, TMG online netwerk, Sky Radio, Veronica en Classic FM. Aangevuld met paid media, de TV commercials op RTL.

Mijn rol: Project Manager Marketingcommunicatie – debrief marketing, ontwikkeling mediaplan, briefing creatief bureau, aansturing bureau, begeleiding productie, coördinatie uitlevering.

Lees hier de hart-bijlage van Telegraaf vndg

Folder ingestoken bij VROUW Magazine oplage 650.000

advertenties vndg van kennis -> houding -> gedrag